دلنوشته ای برای خودت


اون شبای که دلت می گرفت و گریه داشتی رو یادته 

سعی میکردم آرومت کنم و بهت دلداری بدم  

میگفتم گریه نکن عزیزم همه چی درست میشه

اگه هم آروم نمی شدی میگفتم باشه گریه کن ولی فقط تو بغل خودم  

توهم یه خورده گریه میکردی و بعدش آروم میشدی 

 حالا من گریه دارم دلم پر از درده 

گریه میکنم اما بی صدا 

آخه میترسم صدام بره بیرون بقیه متوجه شن 

به زور سعی میکنم جلوی خودم رو بگیرم 

ولی مگه میشه 

حالا نوبت تو بود که آرومم کنی 

اما تو که دیگه نیستی 

پس  کی آرومم کنه 

یه شب که یادت داشت دیوونم میکرد یاد اون حرفت افتادم 

گفتی هروقت دلت تنگ میشه و احساس تنهای میکنی دوتا دستات رو میندازی دور گردنت 

انگار یکی بغلت کرده و آروم می شدی

امتحانش کردم 

ولی اشکام با این کار امونم رو برید 

میدونم قسمت من نبودی 

اونی نبودم که میخواستی به قول خودت همیشه در مورد من مردد بودی 

تو خیلی خوب بودی 

ولی ایراد از من بود که لیاقت تو رو نداشتم 

کاری ندارم با کی هستی ولی بدون هر لحظه بیادتم 

من نمی تونم فراموشت کنم  

خودت میدونی که برام اولین بودی 

نمیتونم بهت دروغ بگم آخریش هم شدی 

آرزوم شادی و خوشبختیه توه 

دعام همیشه پشت سرته 

پس نامیدم نکن همیشه شاد باش و از زندگیت لذت ببر 

ولی من تو کار خدا موندم حکمتش از اومدن و رفتن تو از زندگیم چی بود 

چی رو میخواست بهم نشون بده!!!!!!!


_-_
_-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-_


بنویسم


 


بنویسم از نگات یا که دل تنگ بشم  

طرح چشمات و همش رو کاغذا می کشم 

بنویسم ازصدات یا که خاموش بشم 

از لحظه هات گذر کنم یا که فراموش بشم 

بازم پریشون بشم ولی تو باز نیومدی 

چجوری اون لحظه تلخ تو حرف رفتن و زدی 

دوباره فکر بودنت دنیام و رنگی می کنه 

ترانه هام و هم ببین به این قشنگی می کنه 

بنویسم از دلم یا که داغون بشم 

بنویسم از تو یار یه غزل خون بشم 

دل ن به خاطرات داره راضی میشه 

اونی که مونده برنده تو یه بازی میشه 

بازم پریشون شدم ولی تو باز نیومدی 

چجوری اون لحظه تلخ تو حرف رفتن و زدی 

دوباره فکر بودنت دنیام و رنگی میکنه 

ترانه هام و هم ببین به این قشنگی میکنه


_-_
_-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-_


دیرگاهیست که من در دل این شام سیاه 

پشت این پنجره بیدار و خموش 

مانده ام چشم به راه  

همه چشم و همه گوش 

 

دگر این پنجره بگشای 

به ستوه آمده ام از این شب تنگ


_-_
_-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-_


 

گاهی باید به آدمها ازدست دادن را متذکر شد

آدمها نمی مانند یک جا در را باز میکنند و برای همیشه میروند

گاهی اوقات باید خیانت کرد

 تا ارزش صداقت برای کسی که تفاوت میان این دو را درک نمی کند مشخص شود

گاهی باید نبخشید کسی را که بارها او را بخشیده ای و نفهمید تا این بار در آرزوی بخشش تو باشد

گاهی برسر کارهایی که برای دیگران انجام میدهی باید منت گذاشت تا ان را کم اهمیت ندانند

گاهی نباید صبر کرد باید رها کرد و رفت تا بدانند که اگر ماندی... رفتن را بلد بوده ای

گاهی باید بد بود برای کسی که فرق خوب بودنت را نمی داند


_-_
_-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-_



تا دیروز با من بود الان بایکی دیگه
تا دیروز من جانش بودم امروز یکی دیگه
تا دیروز دلتنگ من بود وامروز دیوانه وار دلتنگ دیگری
تا دیروز گرمای آغوش مرا میخواست وامروز درآرزوی آغوش یکی دیگه
تا دیروز همه جملات عاشقانه اش برای من بود و امروز فقط نام اوست ورد زبونش

تادیروز خواب مرا می دید وامروز رویای او را
تادیروز...
وای خدااااااااااااا
این دیگه چه رسمیه!!!!!!!!!؟


_-_
_-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-_


به سلامتی دختری که خنده .شوخی ها و لوس بازی هاش...

فقط واسه عشقشه

باپسره غریبه شوخی نمیکنه.نمیخنده...

چون میدونه عشقش اذیت میشه ...!

به سلامتی اون دختری که سردی دستاشو با گرمای

بخاری ماشین یه بچه پولدار عوض نمیکنه

به سلامتی اون پسری که وقتی یه دختر ناز خوشگل تو خیابون می بینه

سرش رو بندازه پایین بگه هر چی هم

که باشی انگشت کوچیک یه عشق

خودم نمیشی....

 


به ســــلامتی دخـــــتری که

هر چقــــــدر هم از دست عشقش ناراحت باشه

فقـــط سرش غر میزنه و باهاش قــــهر میکنه ..

اما هیچــــوقت دلش نمیـــــاد خیانت کنه ..

یا با پسـر دیگه ای بپـــــره ..

چون واقعا عاشـــقشه و وفـــــادار

 بسلامتی اون سربازی که 55 دقیقه تو صف تلفن وایستاد

که 3 دقیقــه با عشقش حرف بزنه،

ولی هرچقد زنگ زد بازم پشت‌خطی بود ...

 

سلامتیه اونی که فکر میکنیم تونستیم فراموشش کنیم

اما وقتی تنهاییم تو سکوت شب میبینیم که چقدر دلمون هواشو کرده …

به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی

به سلامتیه دلت که شکست اما دلی رو نشکست …

به سلامتی اونایی که نامردیای زمونه نامردشون نکرد …

به سلامتیه اشکات که دستم نمی رسه از این فاصله پاکشون کنم …

 

 

گفت : بزن به سلامتی پت و مت !
گفتم : حتما به خاطره اینکه خنده دار بودن ؟
گفت : نه ، به این خاطر که تا تهش با هم بودن !

به سلامتیِ اونی که وقتی بودیم باهامون حال کرد ، اگه نبودیم ازمون یاد کرد !
اونی که اگه بودیم دعامون کرد ، اگه نبودیم آرزومون کرد !
اونی که وقتی بودیم خندید ، اونی که وقتی نبودیم نالید !
سلامتیِ اونی که هرچند دلخور بود ولی واس دلخوشیِ ما خندید

به سلامتی عشقی که طالعش به اسمم نبود

به سلامتی همه ی اونایی که جرات دارن میگن دیگه نمیخوامت نه اونهایی که میگن: میدونی؟ تو لایق بهتر از منی

  به سلامتی سیگارم که بهم یاد داد عاقبت سوختن واسه یه نفر ، زیر پا له شدنه

به سلامتی خدا که گرونی رو کارش تاثیر نمیزاره و بعد از این همه سال با ۵٠تومن صدقه ٧۰ نوع بلا رو دفع میکنه !

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﻌﻠﻮﻟﯽ ﮐﻪ ﮔﻔﺖ : ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﻫﺮﮐﺴﯽ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺟﻤﻠﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﺧﺪﺍ ﺭﻭ ﺷﮑﺮ !!!

به سلامتی همه ی اونایی که مارو همین جوری که هستیم
دوس دارن وگرنه بهتر از ما رو که همه دوس دارن

به سلامتی مخاطب خاصم که هرچی مینویسم برای اونه

سلامتی هرچی مرده ! که مرد بودن به جنسیت نیست به مرامه

ودر آخر
به سلامتی مادر واسه اینکه دیوارش از همه کوتاهتره ، هیچوقت نگفت من همیشه گفت بچه هام، همیشه از غمهامون شنید اما هیچوقت از غمهاش نگفت ازسلامتیش برای سلامتی بچه هاش همیشه گذشته، زندگی همراه با شادی و امید و مهربونی بهمون میده ، هیچوقت خستگیشو به رخمون نمیکشه و ازش گلایه ای نمیکنه

به سلامتی مادر


_-_
_-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-__-_


اسمش نه عشق است  نه علاقه  نه حتی عادت
حماقت محض است دلتنگ کسی شدن که دلش با تو نیست

از خودم مُتِنَفِــــــــــــرَم
بــــــــَــرای اینکـــــــه
هنوز به تــــــــــــو فکر میکنم
هنوز نِگـــَـــــــــــــــرانت می شوم
هنوز دِلتَـــنــــــــگــــــَت می شوم
وَ

هنوز دوستت دارم
از خودم مُتِنَفِــــــــــــرَم