تنها مانده ام
در روزگاری که شیرینی نیست تا برایش فرهاد شوم
همه تلخند




حالا که نیستی بوسه هایم را نثار دیوار های اتاقم میکنم!
همان دیوارهایی که دستهایت را می چسباندی به آنها و چشم هایت را می
بستی و …
یادت می آید…





ﺗﺎ ﻣﺎﻝِ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺸﯽ ،
ﺑﻘﯿﻪ ؛ ﺗﺎﺯﻩ ﯾﺎﺩﺷﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ
ﺩﺍﺭﻥ …




ﺑﻨـﺪﺑﻨــﺪِ ﻭﺟـــﻮﺩﻣـ ﺑـــﻪ ﻟـــﺮﺯﻩ ﺩﺭﻣــــﯽ ﺁﯾـﺪ
ﻭﻗــــﺘﯽ ﺗـــﺼﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﻤـ ﻋﺸﻘـــﻤـ
“ ﻋﺰﯾﺰﻣـ ” ﻫــﺂﯾﺶ ﺭﺁ ﺩﺭ ﮔـــﻮﺵ ﺩﯾﮕـــﺮﯼ ﺯﻣﺰﻣـﻩ ﻣﯽ ﮐـﻨﺪ…








یه روزهایی هست که دلم می خواد بیام پیشت
بشینم و مثل روزای دور دست همو بگیریم
ومن احساس کنم که فقط من تو زندگیت بودم
ولی افسوس نه تو با وفا ماندی و نه من
طاقت این خیانت بی انتهایت…

 

دیدی غزلی سرود؟
عاشق شده بود.
انگار خودش نبود
عاشق شده بود.
افتاد.شکست . زیر باران پوسید
آدم که نکشته بود .
عاشق شده بود



میگفتی 'یکی هست' ...

حالا رفتی ...دیگه کسی نیست ‌

' جاده ی احساسم یه طرفه' میشه بی حضور صدای نابت

'بغضم 'میشکنه از غم نبودت

دیگه 'نگرانت نیستم '...

میدونم که جات راحته صدای شرشر بارون نیست ..

صدای اشکای من که 'ستایشت 'میکردم

رفتی' یکی یکدونه ی 'موسیقی نسل من

به خدا میسپارمت ...

توهمیشه جاودانه ای ‌ ..

تسلیت


برچسب‌ها: متن های عاشقانه, عشق
+ نوشته شده در  دوشنبه 26 آبان1393ساعت 18:1  توسط مصطفی  |  نظر بدهید

دخترک از میان جمعیتی که گریه کنان شاهد اجرای تعزیـــه اند رد میشود

عروسک و قمقمـــــه اش را محکم زیربغل میگیرد

شمــر باهیبتی خشن، همانطور که دور امام حسیــــن میچرخد و نعره میزند،

از گوشه ی چشم دختــرک را می پاید

دختر با قدم های کوچکش از پله های سکوی تعـــزیه بالا می رود از مقابل شمر میگذرد،

مقابل امام حسیــــن می ایستد و به لب های سفید شده اش زل میزند

قمقمه را که آب تویش قلــپ قـــلپ صدا میدهد، مقابل او می گیرد

شمشیــر از دست شمــــر می افــتــــد و رجزخوانی اش قطع میشــــود دختـــرک می گوید:

"بخـــور برای تو آوردم" و بر میگردد روبروی شمـــر می ایستد

مردمک های دخترک زیر لایه براق اشک میلرزد

توی چشم های شمر نگاه میکند و با بغض میگوید: بـــابـــای بــــــد....!!!

السلام علیک یا مظلوم...یا غریب... یا عطشان... یا اباعبدالله الحسین (ع)



 

بـگذر " تـابـستــــــان "... بگــذر...

حـالـــــــــم بـا تـو خـــــوب نـمــــی شــــود...

" پـــایـیـــــــز " حــال مـــــــرا خـــــــوب مـــی شنـاســــد...

مهــم نیست که من واســه تو مــهم نیســتم

مــهــم اینه که من واســه خــودم مهــم هستــم!!!

ترکــت می کنم تا هر سـه راحت شویم

مــن ، تـو ، رقـــیبم

مـن از قیــد تــو

او از قیــد مــن

و تـــــو از قــید خیــانــت !!!

بــی تــو ســردم اســت

و چسبیده ام

به لحــافی که سالــهاست گــرمم نــمی کنــد..

گُــفـت: بَـــدبَــخــت یـکَــم بــه زنــدگیــت نگـــاه کــن تــمــوم زنــدگیــت کثــــــافت گــرفتــــــه ....

هیــچی نــگفــتـَــم !

آخـــه نــمیدونــه خـــودش تــموم زنـدگیـــمه ... !!!

 

هــی فلانــی قلــب من فاحــشه خانه نیست

که هر وقــت خواســتی بــیای تــوش

... رفتــــی؟؟

هِـــــــــــــــــری...!!!

 

رو دیــوار دبیرستــان دخــترانه نوشته شــده بود:

نوشــتن هرگــونه متــن و آگهی تبلیــغاتی منــع قانــونی دارد...

زیــرش با اسپــری بزرگ نوشــته بودن: دوستــت دارم...

حــتی اگه

منــع قانــونی داشــته باشــه.....

 

درد دارد .. وقــتی به او فــکر میکنی ،

دلــت آغوشــش را میــخواهد ...

اما میدانی نمیشود

پــس با نــفسی عمیق زمزمه میکــنی : خوشبخــتیت آرزومه . . . !

 

و مــن، دلــم بــرای نگــاه هــای خــیره یِ 5:45 دقــیقــه ی بعــدازظــهر، تــنگ می شــود.

 

بیـست نـفر واست ســالآد فـَصل سلطنــتی دُرست میکــنن

اما لـب هـــم نمیزنی

ولی دوســت داری تـره ای رو بـُخــوری

که اون هیــچ وقــت واسـت خــورد نمیکنه

 

امــشب شــماره معشــوقه تــرا از حافــظه گــوشی ام پاک کــردم

که مــبادا کم بــیاورد غرورم

و دوبــاره به او بگویــم

غــریبــه مــواظــب یــــار مــن باش !

 

مــن دیــگه

نه قلــبم رو می خوام ،

نه خــیالت رو ،

نه خاطــراتت رو

لعنتــی فــقط از ســرم برو بیــرون ، همــونطــور که از قــلبم رفــتی...

 

نـه ســر دارنــد و نــه ، تــه ...!

بـی هــوا مـی آیــند تــا خــفه ات کـنند !

مـی رسند گـاهـی ،

وســط ِ یـک فکــر ...

گـاهـی ، وسـط ِ یـک خــیابــان !

ســردت مـی کــنند ...

داغــــت مـی کــنند ...

رگ ِ خــوابـت را بـلدنــد !

زمـینَت مـی زنــند !

خــاطــرات ... تمــام نمـی شـونــد ... تمـــامـَت مـی کـــنند !!!

 

زیــاد سخــت نگیر دوســتِ من !

فــقط کافــیه یه دقــیقه فــکر کنی ؛ نکــنه یه روزی بیــاد و اون کنارت نباشه ....

باهــم بــودن ارزشِ خیــلی زیادی داره ... !!!

 

هــر قدر هـــــم کـــه محکــــم باشــــی

یـــک لبخنـــــد

یـــک نگــــــــاه

یـک عطر آشنـا

یــک صــــــــدا

یــک یـــــــــــاد

از درون داغونـــت می کــــند هــر قدر هـــــم کـــه محکــــم باشــــی.....!

 

لامــصبا تــا میفــهمن عاشقــشونى هــر غلــطى بخــوان میکــنن،

میــدونن ولــشون نمــیکــنى!!!

 

عمــریست نشســته ام پای لــرز خــربزه هایی که هیچــوقت یادم نمــی آید کــی؟! خــوردمشــان

 

یــه وقــتایی هســت که دوســت داری عــشقت خواب باشه

و خــیلی حرفــارو تو خواب بــهش بــگی

بگــی که بــدون اون میمــیری

بگــی که از بــودنش خــدارو ممنــونی

بگی که تــمام دنــیای تو توی اون خــلاصه شده

یا حــتی آروم بــبوســیش

و خــیالت راحت باشه که آرووووم خوابــیده

وتا صــبح بهش نگاه کنی

و از دوســت داشــتنش لــذت ببــری...

 

کاش آدم ها یکم جــرات داشتن !

گوشــی رو برمیداشتــن و زنگ میــزدن

و میگفــتن :

بــبین ؛

دلم واست تنــــگ شده ،

واســه هیــچ چــیز دیــگه ای هم زنــگ نــــزدم ... !!!



 

خــدایــا شبــیه بـادکـنکی شــده ام
از بغـضهـایــی کـه به اجبــار فــرو داده ام...
التـماســت میکـنم...
فقــط یـک ســوزن !
تــکه تــکه شــدنـم بــاخــودم...



خــدایــا نـه شــانس میدی نـه پــول میــدی , لااقــل یـه بــوس بــده.....!!!



از قــرص هــــای ضــد تهــوع کــــاری ساختــه نیــست وقــتی حــالت از هــمه بهم میخوره
کــمی کنار بــایستــید این سری می خــواهم این شــعر را بــــالا بــیــاورم....



آنکــه تــا دیــروز میگفــت:"دوستــت دارم"
در هنــگام هم آغوشی با دیــگــری
بــه او هــم گفــت:"دوستــت دارم"
شــاید اشتبــاه کــرده
یا شــاید مرا دوســت نــداشت....!!!



روی کــارت برایــش نوشــتم: "" به امــید فــردای بهــتر"".
دو هفــته بعد شنــیدم ازدواج کــرد.
تــازه فهــمیدم آن روز " الــــف" " فــــــــردا " را یــادم رفــته بود بــنویــسم.



هــی کــافــه چی لعنــتی
دو نفــره های کــافه ات رو مخــم هســتن
لا اقــل تــــو بیــا در کنــار مــن بشــین 
تــا مــــا هــم دو نــفر بشــیم...!!



مــن و او هــر دو خیــانت کــردیم...
"مــن بــه خــود، 
او بــه مــن"



گذشتــم ... گـــذشـتــی
مــن از یــک دنیــــا برای تـــــــو
و تـــــــو از مــــن ، بـــرای دنــیای خودت...



شــاید تو نمــی دانی !
چقدر سخــت است 
یــــار را...
بــا یــــار ...
دیــــــدن



هــنوز هــم صــدقــه هــایم به نــیت ســلامــتی توســت…
هــــی….؟
مــعشــوقه ی مــن….
ســــلامــــــتی …؟؟؟!!!!



بــعد از مـرگـم ....
قـلــبـم را جــدا از مـن خـــاک کنید !
من و دلـــم هیچ گاه ؛
آبـمـان تــوی یک جـــوی نرفــت



هــمـه دردم ایـــــن بــود: عشــقش بــودم وقتــایــی کـه عشــقش نــــــــبود



لبخــند منــو با بــرخــوردم اشــتباه نگیر ؛
لبخــندم مــدل صــورتمه ، 
برخــــوردم لــیاقتــته ...



هــوای دلــم ابری شده، چه زود بــهانه های پــاییــزی ام از راه رسیــدند..



مــــن خیلــی با احــساسم؛
ولــــی یــــادت نــره؛
تنــفــرم یــه حــسه ...!



از سفــره ی دلــم عقــب کشیــدی ؟؟
چشــمم شــــور بود 
یا دستــم بــی نمـــک ...!



ترســــیدن از ســوســک بهــانه بــود....
دلـــــــــــــــــــــــــــــــــم بــغـــل میــخواســت...



حــافـظـا ! ...
مـی دانم هـــــــــــزار نـفر را پیـچـانـده ای ...!
امــا ایـن بـار حـواست ایـنجـــــــــا بــاشـد
نـیـت می کنـــــــــــم بـه نــام او ...
بـه نـام فـرامــــــــــــوش کـردنـش
" یـوسـف ِ گــم گشـتـه بـــــــــاز آیــد بـه کنـعـان "
همـیـن تـو ، مرا " اُسـگـُـل " نــکـرده بـودی کـه کـــــــــــردی !! ..



خــــــــیابان ،
کـــــــــوچه ،
دوستت دارم های واقــــــــــعی ،
نـــــــگاه های پـــــــر از مـــــعنی ...
هیچ کدام به درد من نــــــمی خورند ... !!!
من " خــــــودت " را می خواهم !!!
مـــــــی فهمی ... ؟؟؟ !
خـــــــــودت را ..



هــرگــز سیگــار نکشیده ام
اما همیشه احســاس می کنم 
کسی در وجودم سیــگار می کشد 
آتــش به آتــش ؛ بــی وقــفه ...!




زیــر ســر تــواست گــریه هایم ...
بیــدار شو ، میخــواهم بــــروم...




چــقدر ســخته پــدرت فــوت کرده باشه
هنوز شمــارش تو گوشیت باشه,
ذخـیره کرده بـاشـی بــابــا...
بعد بــخوای به دوستــت زنــگ بزنی....
لحظه سخــتیه وقتی تصــادفی شـماره بــابات بیــاد جلوت!




درد دارم ، ســرم را بــهانه میکنم ...
تــو نمی فــهمی !!!
همه ی درد از دل و دوری ِ تــوست ...
یک لــیوان آب و یک استــامینــوفن ،،،
که نمی توانــد دلتنــگیم را تســکین دهد !!!




لعنــتی زمــستان است
وجــز
لب هایــت
اغــوشت
نفــس هایت
هــیچ چــیزی نمی چــسبد





وقتــــــی "رفتــــــی" تا آخــــــر "بــــــرو" . . .
وقتــــــی "مانــــــدی" تا آخــــر "بمــــان" . . .
ایــــــن تــــــن ... خستــــــه ســــــت !
از نیــــــمه رفــــــتن ها..
از نیــــــمه مانـــــدن ها..




تــمام ماجــرا همینجاست ;
من هســتم ...
  تو هســتی ...
من برای هیچــکس جــز تــــــو ...
 
وتــو برای هرکــسی جــز مــــــن ...!




چقدر حــقیرند مردمــانی که نه جــرات دوس داشتن دارند
نه اراده ی دوســت نداشــتن ...
نه لیاقــت دوس داشــته شدن
و نه متــانت دوس داشته نشدن ...
با این حال مــدام شعر عــاشــقانه می خــوانند ...!!!




تلــخ شــده ام ایــن روز ها
مــثل لیــمویی چــاقو خــورده
که گوشــهء بشــقاب جــا مــانده .




اونـی که داری خــودتـو واسـش میکشی
 
لـباس تـنــشــم سـلـیـقــه مـنـه
خــواسـتـم بـدونـی




هـر روز میشکنی ، ایـن دلِ شیشـه ایِ بیچـاره را ...
هــر روز تکـه هایش را بر می دارم ..
کنار هم می چینـم تــا دوبــاره بسازمش !!
و مـی بخشمت !
آنگاه خاطره ی کـودکی فــریاد می کشد :
هــاااای بچـه..!!
بـازی بــا شیشه هـای شکستـه
 
" رگ هـا یت را مـی بُرَد"




"زنــدگی" و "قــهوه" ,
هــر دو "تــلخ",
"قهــوه" توســط ِ "ما" خــورده میشود,
و "مـا"
توسط ِ "زنــدگی" . .




لعنــت بر گنــجشــک ها !!
تــو که رفــتی ؛
جــیک شــان هم در نــیامد ...




دوســت عزیز ...!
انــقدر روزهــا زود مــیگذره ، نــفهمیدم تــو کــی آدم شــدی واســه من ....!




ســلامتی هر کی امشب تنهاست
سلامتی کسی که که میتونست با هر کسی باشه
اما ترجیــح داد جای صدای تــخت , صــدای کیبــوردش رو بشــنوه
سلامــتی هر کی وفــاداره




این جمــاعت می گفتن
اشــک هایت را
خرج رفتــنش نکــن
راســت می گفــتن
بی مــن
تو
مفــت هم نــمی ارزی
 




دخــتر عزیزم ؛
شما اول ملکه بودن خودتو ثــابت کن
بعد منتظر یک شــاهزاره با اسب سفــید باش ...




وقــتی میرم عکاسی
وقتی عکــاس میــگه لبخــند بزن
من اما دلم میــخواد زار بزنم !
زار بــزنم و تا میتــونم زار بزنم
شاید عکــسه بدی بشه
اما مطمئــنم
حقیــقی ترین حــالته منه ...




بــی مــعرفت !
شعــرهایی که مــن بــرای تو ســروده بــودم را ، چــرا بــرای او خــواندی ؟!

 




طنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز...

گزارش بازی ایران و آرژانتین :
به نام خدا
گل !!!
با بازی ایران و آرژانتین در خدمتتون هستیم
گل !!!
صحنه آهسته رو می بینیم ، عه این گلو کی خوردیم ؟
بازم گل !!!
ایران فقط 85دقیقه وقت داره واسه جبران گل …
گل !!! :)))



سلامتی اون و یارش ، من و یادش ، اون و فابش ، من و فازش . . .



چــرا دیــگه مثــل همــیشه نیــستی؟

...

 

 

 

خــدایا !
تــو کــه تــو گوشــت هــدفون گذاشــتی،نــمی شنوی مــا چــی میگیم !
حــداقل بگــو چی گوش میــدی ؟؟؟




خــــدایا
!!!
یــکبار شــد بگــی: ای کــسانی که ایمــان آوردید,حــالتــون چــطوره؟؟؟؟؟




مخـاطب خــاص برگرد
در ایــن روز بارانی به یــادتم،مثل تمــــام روزهای دیگر...
البــته...
بــارانی و آفــتابی اش فــرقی ندارد!!!
من در هر صورت بــهانه ای برای به یــاد تــــو بودن دارم




بــا مــن
 
چــه کرد لبــهایت....
بعــد آن هــرچه خــوردم
تلــخ بــود !....




مُتــنفرم از ایــن که نِمــی تــوانم از تــو متــنفر باشــَــم
 




وقــتی از کسی که دوستــش داری
نه اس میــاد ,,,
نه میــزنگه ,,,
نه حــالی ازت میـپرســه ,,,
نگرانش نــباش !
چون همه چــی آروم و روبــراهه
حالــشم خــوبه !
واسه همــین فــــــرامــوشت کرده . . .




یـــک نـــفـــر "بــــایــــــد" بــــاشـــــد . . .




در انــتظــار هیــچ کــس نــیســتم
اما
هــنوز وقــتی نــویز مــوبایل روی اسپــیکر مــی افتد
دلــم می لرزد
شــاید تــــــــو بــاشی.....!




دلــــم هـــوای بودن هایت را کرده
 
هــــوای حرف هایت را
هــــوای دست هایت را
هــــوای عشقـــت را




یه دوربــین خــریدم
هر کاری کردم عکس ننــداخت
تا اینکه تشــخیــص لبـخـنـدشو خامــوش کردم




مــــن 'درد' میــگم
تــــــو 'فــحش' بــده !!!




موهــاش دریــا بــود ...... دنیــامو زیــبا کرد.....
فهــمید دیــونم....... موهــاشــوو کــوتاه کرد
 




تــا این لحــظه,
هــیچ گاه برای یــک فــرد ِ "خــاص" ,
 
"خــاص" نــبودم . . .




اگــر روزی رســیدی که مــن نبــودم
تمــام وصــیتم به تــو ایــن است
" خــوب بــمــان "
از آن خــوب هــایی که مــن عاشــقش بــودم .... !!
 




امــسال زمستون که بــرف بارید....
دســتش رو بگیرید...
بــزنید بیرون از خــونه...
بــرید زیر برف...ببوسیدش...بــبوسیدش...بــبوسیدش!...
کی مــیدونه...شــاید این آخــرین برف دنیــا باشه!...
شــاید آخــرین برف دنیای دو نفــرتون باشه!!...
نــذارید حــسرت بوســیدنش زیر برف تو دلتــون بمونه!!!...




دیــشب از تــه دلــم فــحشت دادم...
نــــامــــرد....




ای ابــر هــا نبــاریــد .!
مــن دریــا را بـه پــایــش ریختــَم ...
بــَر نگشــت !




لــرزش صدام مال ســرمای هواس ، اشــک تو چشــمام هم همــین طور ...
چــیزیم نیــست به خــدا ، من فقــط دلواپــس توام ...
لبــاس گرم تو چمــدونت گذاشــتی ؟؟؟




دخــترای بلــوند مــال شــما
دخــترای مو مــشکی مــال شما
قد بلــندا مال شــما , استــایــلای شــاخ مــال شما
پیش شماره 2 , 8 ماــل شما
بالا های تهــران مــال شما
... مهمــونی شب , دور هــمی ها مــال شما
مازراتی و پــورشه مــال شما
واســه ما فــقط یه نــخ ســیگار بزارید و شــیشه ویســکی
با آرشــیو مــجیــد خــــــراطــها




مــن حتی اگر بخواهم...
روزی تو را فــراموش کنم..
نمیتوانم....
چون عــطر جا مانــده ی تنت
بر پــیراهنم...
هنوز مرا دیــوانه میکند....
شــوریده و عاشــق...
درست مــثل روز اول!!!
فــراموش کردنــت امریســت مــحال !!!!




در رابــطه عاطــفی و عشــقیتون ;
خیلی رسمــی و کتــابی حــرف نزنید
گاهی وقــتها دادن فحشــهای ملایم و خنــده دار
رابــطه رو خیــلی گرم تر و صــمیمی تر خــواهد کــرد!
باور نــدارید...امتحــان کنــید...




مــهم مخــاطب خــاص بــودن نــیست !
ســعی کنــید کلا پُــر خاصــیت باشــید ...




تــو نـیـسـتی ,
امــا ,
مـن هـنـوز هـم بـرایـت "قـهـوه" سـفـارش مـیـدهـم . . .




هَـــــوا داره سَــــرد میشه
مَـــــن هَــــمش نگـــــران اینم کـــــه
سَــرمــــا بخورم
سُـــــرفه کنَـــم
ولی.....
کسی نباشه که بِـــــگه
وای عشِــــقَــــم.....
تو کـــــه باز مراقب خودتــــــ نبودی.... !!




ایــنقدر نمــک نــریز...
زخــم های دلــم
 
تازه خــوب شده ...!




نــمیخوام برگــردی!
اینــو به تو به خــودم
به همه گفــتم !
ولی نمیــدونم چرا هــنوز
واسه اومدــنت فــال حــافظ میگــیرم...!




دوســت داشتم .....
آخــرین نامی که بر زبــان می آورم
نام " تــو " باشد !!!
وقــتی می گوینــد :
بگو
" لا اله الا الله "...




خــیلی دیر فهــمیدم ....
 
خــیلی دیر ....
 

"گلـــم" ، "عشقــــم" ، "عزیــــزم"
تیکــــه کلامـــش بــــــــود ....!!




ایــنها که می نــویسم ، مــرثیه ست ،،،
برای دلی که دارد در دســتانم جــان می کـَنـَد ...
نه ، صبـــر کن ...
اینــها فاتحــــه است ...




هــنوز هم

چشمــانم نگــاهت را

نگــاهم لبــانت را

و لبانم لــبانت را نشــانه مــیرود

در طــلب یــک بوسه

هنوز هم زیباست انتــظار آغوشت را کشیدن

حتی زیــباتر از گذشــته

 

 

 

 

مــیخواهم این راهی که من وتو آمده ایم را ازابــتدا ویران کنم 

تاهــیچ کس به اینــجایی که ما رسیده ایم نرسد

 

 

 

 

مــن از درد

خامــوش می شوم...

درد تــو در من خاموش نمی شــود امــا...

 

 

 

 

حســــــرت!

یعنی شانه هایت دوش به دوشـــــــم باشد

اما نتوانــــم از دلتنگی به آن پناه ببـــــــرم

 

 

 

 

هـیـچ کـس دیـگـــــر تـو نـمـی شـود... حـتـی خـــودت...

 

 

 

 

چقــدر مــدرن می شــدند

شــعرهای مــن

ســنت چشمــهایت اگر مــی گذاشتــند

 

 

 

 

دیــرینه شنــاسان را خــبر کن!!

2014 سال از میلاد مســیح میگذرد و مــن...

هر روز عاشقــانه هــایم را برایت به صلیــب میکشم

من بازمــانده ی عصــرجاهلیــت ام...

 

 

 

 

از تو برایم چه مانده؟ 

بغضی مهار نشدنی و یک عکس سه در چهار

دقایقی که میخواهمت و نیستی

حرفهایی که میخواهم و نمیزنی

شنیدنی هایی که میخواهم و نمیگویی

تعلیق و انتظار، سردی تو و گرمی اشک های من

بی خبری های پی در پی 

مهری که دارم و بی مهری های تو

کلامی که نیاز دارم و مجالی برای بیانش نیست 

و یک دنیا خاطرات کشنده

تو چقدر با سخاوتی و من چقدر ثروتمند

 

 

 

می ترسم

که مبادا مخاطب عارفانه هایم

مانند مخاطب عاشقانه هایم دیگر وجود خارجی نداشته باشد!

 

 

 

 

بازنده منم

که در را باز می گذارم

شاید که بازگردی

دزد هم که بیاید

چیز مهمی برای بردن نمی یابد

مهم من بودم

که تو بردی...

 

 

 

 

 

یادت هست؟!

جــناق می شکــستیم می گــفتیم:

"یــادم تــــو را فرامــــوش"

ولی امـــــــروز،

تمــام استخوانهـــــایم شکــــــــسته

 

 

 

بــگذار کسی نداند که چــگونه من به جای

نــوازش شدن،

بوســیده شدن،

گــزیده شــده ام...

 

 

 

 

ایــن روزها

بــرایم

حضور ســکوت را

تیــک بــزنید !

تلــخ تر از آنــم 

که غیــبت نــخورم

 

 

 

 

چــقدر سخته با یه بــغض سنــگین 

فــقط همــدم تنــهایــی هــای دیــگران باشــی

 

 

 

 

نــمک پرورده ات شدم...

بــس که هر لحظه...

به زخــم هایم...

نمک میــپاشی..!

 

 

 

دلم تنگ شده است برای آغوشی که 

خیلی هم مطمئن نیستم بعد از این « مال من باشد »...!

 

 

 

 

حس لیوان تــرک خورده که پر میشود از چای داغُ! حال دلم اینگونه است!!!

 

 

 

 

چه تفاوت عمیقی ست بین تنــهائی قبل از نبــودنت

 و تنهــایی پــس از نبــودنت





خـــدایـا...

 این تـو واین دلم!

جـای نشکسته پیدا کردی پیـشکش مـهربانی هات...

 

 

 

 

خـدایا

گـله نمـیکنم...

ولی کـاسه ام را ایـنقدر خـالی دیـده ای 

که هـر چه خواستـه ام را

در کـاسه ام میـگذاری!!!

 

 

 

 

در شـعرهای مـن عاشـقانه میـخوانند... 

غـافل از اینـکه من خـودم...

تـمام عاشـقانه های دنیا را؛ در چـشم های تو خـوانده ام.

 

 

 

 

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا

بخـوانی یـا نــــه،

مــن بـرای دلِ خستــه ام می نـویسـم

میخـــواهی بخـــوان...

میخـــواهـی نخـــوان!

فـــقــــــط خـواهـش میکنـم

اگــــر خـوانـدی

عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن!

مــن این را بـرای تـــو

ســروده ام

نــــــه بـرای " او " 

 

 

 

 

مثل کاغــذهای آخر دفــتر مشق ‌آن سال ها

که همیشه خالی رهــایشان میکردم

به عــشقِ دفــتر نو

این روزها خــالیم...

 

 

 

 

طعم تــلخ سیگارو دوست دارم

تــلخ مثل آخرین بــوسه ی لعنــتی ما

تــلخ مثل آخــرین دروغ تو

که باز هم هــمو می بینیم

تلخ مــثل نــبودنت...!

 

 

 

 

دلــم

دم کرده

در مــرداب...!!!

هــوای

تــازه

میــخواهم...

 

 

 

 

از تــصور انکه دلت برایم تنگ شده باشد

دلم ضعف می رود

چه ارزویی بالاتر از انکه 

تو به مــن 

وابــسته شــده باشــی؟

 

 

 

 

تو درد مرا نفــهمیدی درد من تو نبودی... 

درد مــن نــبودن تو بــود نفهــمیدی 

 

 

 

 

شعــبده یــعنی " تو "

چــشم بر نــمی دارم و گـُـم می شوی!!!!

 

 

 

 

مثل یک حرف تـــــــــوی دلم مانده ای 

 

 

 

 

غــریبه!

هوای دلم عجــیب بــرایت گرفته!

من و آسمانی از حــرف های نگــفته!

راســتی

جــسارت نــباشد

تو کــی می ایی؟!

 

 

 

 

بــاور کنــید من شــاعری مــایوسم

که فــقط خــیال مــیکردم

روزی با شــعر میتــوانم تــو را بــاز برگــردانم

 

 

 

 

شاید ندانی که آمــدنت بــهانه ای شد برای تپیــدن قــلبی که بی قرار ایــستادن بود 

 

 

 

 

مــن شعرم 

نفــسم !

به چشــمان تو بــند است 

نبــندشــان...

 

 

 

 

هــمیشه کــسی هــست بــرای نــبودن

 

 

 

 

شــرمنده ام...

که هــنوز...

از دوری ات نمــرده ام

 

 

 

 

این که گفــتند " فرامــوش ات کنــم " را فراموش کرده ام! 

خیــالت تخت... تــو تا ابد... مــاندگارترین " حضــور ِ " روزگار منی!

 و من عــجیب؛

 به آغــوش امن تو از آن ســوی فاصــله ها خــو گرفته ام!!! 

 

 

 

 

بعــضیا لیاقــت ندارن حــتی به خــاطرشــون بــغض کنی...

 

 

 

 

آن روز شــبیه مه شــده بودی...

نه می شد در آغوشت گرفت...

و نــه آن ســوی تو را دید...

تــنها می شــد در تو گــم شد...

گم شــدم...

 

 

 

 

دلم می خــواست می توانــستم "هــمه" ام را بــدهم "هــمه" اش بــاشم..

 

 

 



عـــــــــــــــــــــادت...

.

.

.

.

دلکَم

میدانَم؛توام مثل من

از بودن هاشان

از عادت دادن هاشان

از نبود همیشگی شان

از تکرار این تابع خسته شده ای

به احترام تن زخم دیده ات؛

معادله را عوض می کنَم

بگذار بیایند و بروند

غصه نخور

عادت را خط زده ام..!



بی نشــــــــــــــان


هرگاه مرا نیافتی...!!

گم شده ام در انبوه آشفتگی هام...

آسیمه سر به دنبال خودم می گردم...

بی نشان خواهم شد

در شهر نشانه ها!!

هرگزم نخواهی یافت...

سراغم را از کسی مگیر...!!



نـــــــــــــــــــــــــذر...

نذر کرده ام اگر به سلامت از راه برسی

دلم را قربانی بکنم

و از تو بگذرم

.

.

.

یادم نبود

چندان به باورهایم پایبند نیستم!




من از چشمانت چیزی نمی خواهم به جز

گــاهـــی

نگـــاهــــی

اشتبـــاهــــی




دلگیـرم از ایــن قابهـای مضحـی بــی روح

لبخندهای خشن

احوال پـُرسـی هـای معمـولــی

چشــمای مـن

تصـویـری از جـنس نـگـاه تـو  می خـواهـد . . .!!



این آرامشِ..ظـاهــرم

گمـراهت.. نکنـــد!

در درون

خــانـه بر دوشــم ....



بــــــرگـــــرد

و زمـــــان را غــــافـــــلـــگیـــــر کـــــــــن

مــــــن بـــا تـــک تـــک ثـــانــــیــــه هـــا شــــرط بــــســــتــه ام...




خــوب هــم کــه بــاشی

از بــس بــدی دیــده اند ...

خوبــیــهایت را بــاور نمــی کنند!!!

نفــرین به شهری که در آن غــریــبه ها آشــناترند!!!

 


 چــشـــم بــسته از فــرسنگهــــا می شناسمت

این تلاشــت بـــرای گـــم شدن

مـــرا می خنداند . . . 




شبــیه غــریــبه ها حــرف نزن

"شما" که خــطــابم میکنی ویران میــشوم....



این اکسیژن...

که میشه باهاش نفس کشید و زنده موند ،

 خیلی سخته تو دل شب نفست بند بیاد و دچار مرگ خاموش بشی...

اونم بر اثر نشت گاز...

خیلی درد آوره... اونم تو یه شهر غریب...

واسه اون چهار نفری که دچار گاز گرفتگی شدن که از دوستامون بودن

فقط میتونیم طلب آمرزش کنیم...





خــــــــدایــــا یـه سـوال..

تــــورو بـه خـــودت قــسـم راستــشـو بـگـو...

چـِـرا بــاز پـُــره بُـــغـــض شــدم؟؟

نــکـــنـه بـاز تــــنهام گــذاشـتی………..؟




یـــه ســـوال دارم ؟

با عکـــساش چکـــار میکنـــی؟؟ وقـــتی که رفـــته


دلگــــــــــیر...

یـه تیـکـه عَــضلـــه ی احـمـق

بــه اسـم ِ "دِل "!

کـلِ هیـکلـمــونُ درگیــــر مـیـکنـه ...