شادی های کوچک
که دل گرمی های بزرگ میدهند
مثل لبخند تو وقتی که در را برایت باز میکنم


.
.


وقتی داغونی از غصه
یکی هست که وقتی میرسی خونه
بهت سلام میده
که با همون سلامش آروم میشی و همه
غم و غصه هات یادت میره
این " یکی " همون صاحب خونه ی قلب آدمه


.
.


چه زیباست وقتی میفهمی
کسی زیر این گنبد کبود
انتظارت را میکشد
چه شیرین است
طعم پیامکی که
میگوید :
کجایی ؟ نگران شدم ؟!


زیباترین های عاشقانهـ
.
.
.
.
.
تسبیح نیستم اما
نفسم را بهشماره انداخته است
شوق دست های تو



عـــــا شقانه هــــــــــا


بعضی ها ، شبیه عطر بهار نارنجی هستند
در کوچه پس کوچه های پیچ در پیچ دلت
نفس میکشی
آنقدر عمیق
که عطر بودنشان را تا آخرین ثانیه ی عمرت
در ریه هات ذخیره کنی



عـــــا شقانه هــــــــــا


مثل سیب سرخ قصه ها
عشق را
از میان
دو نیمه می کنیم
نیمه ای از آن برای تو
نیمه ای دیگر برای من
بعد
نیمه ها هم
دوپاره میشوند
نیمه ای از آن برای روح
نیمه ای دیگر برای تن



عـــــا شقانه هــــــــــا


کدوم ساحل دنج پهلوی تو
بشینم پی ردی از بوی تو
صدف تا صدف اوج غم با منه
دل تنگمو صخره پس میزنه



عـــــا شقانه هــــــــــا


برای عاشق شدن بهانه های ریز و درشت لازم نیست !
برای عاشق شدن کافیست . . .
تو نگاه کنی و من لبخــــند بزنم . . .



عـــــا شقانه هــــــــــا


لحظه هایم مال تو
به قیمت " صفر تومن "
همین کار
تو کنار من باشی
خوشبخت ترین انسانم



عـــــا شقانه هــــــــــا


من
معنیه تمام
واژه های عاشقانه را
در ناز چشمان تو یافتم



عـــــا شقانه هــــــــــا


یه روزی یه نفر میاد تو زندگیت ، که میفهمی
اون چیزی که تورو روی زمین نگه داشته
جاذبه ی زمین نیست
وجود اونه

گردآورنده :
mylove2.blog.ir

دوســتان عـــزیزم نظـــــــــر یادتون نره