اس ام اس تنهایی

اس ام اس غمگین تنهایی

sms ghamgin tanhayi

هر چقدر که آدم های کنارت رو بیشتر می شناسی

تنهاییت دلچسب تر میشه …

  خیالت

امان تنهائی ام را بریده است  !

به تنهایی عادت کرده ام

مثل درختی خشکیده به بی برگی !

نمی توانم فراموشت کنم

فقط با خود سخت می جنگم

که دیگر به یاد نیارمت

اما نمی شود …

هنوز دلخوشم به

خدا نگهدارت

اگر نمی خواستی برگردی

اصراری نبود که خدا مرا نگه دارد

دگر تـــــــنها نیستم!!!

مدتی است با تـــــو

در خودم…

زندگی میکنم…

تنها بودن قدرت میخواهد

و این قدرت را کسی به من داد…

که روزی میگفت:

تنهایت نمی گذارم!

اسمش تقصیر است

حالا تو هی خودت را ارام کن

بگو تقدیر …

در خویش فرو رفتم و در خویش شکستم

تا دوست نبیند غم تنها شدنم را

مرا به تختم ببندید و تنهایم بگذارید

هرچقدر هم نالیدم و فریاد زدم

به سراغم نیایید …

من دارم او را ترک می کنم

ﺑﺎﻳﺪ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻛﻨﻲ ﺗﺎ ﺩﻳﻮﻭﻧﻪ ﺍﺕ ﺑﺎﺷﻦ

ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﮕﻲ ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻮ ﻓﻜﺮﺕ ﺑﺎﺷﻦ

ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻲ ﺭﻧﮓ ﻋﻮﺽ ﻛﻨﻲ ﺗﺎ دوسِت ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ

ﺍﮔﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻱ ، ﺍﮔﻪ ﺑﺎﻭﻓﺎﻳﻲ ، ﺍﮔﻪ یک ﺭﻧﮕﻲ

بدون که ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ …

تنهایی را دوست دارم …

بی دعوت می آید 

بی منت می ماند

بی خبر نمی رود …

تنهایی یعنی اگه هزار بار هم از اول تا آخر

لیست شماره های موبایلت رو نگاه کنی

نتونی یک نفر رو پیدا کنی که

باهاش درد دل کنی.

اگر تنهاترین تنها شوم

باز خدا هست

او جانشین همه ی نداشتن های من روی زمین است

(دکتر علی شریعتی)