اس ام اس های عاشقانه با موضوع بوسه و بوسیدن

اس ام اس های عاشقانه با موضوع بوسه و بوسیدن

گویند غروب جایی است که آسمان زمین را می بوسد امشب برایت غروب میکنم آسمان من کجایی؟

.:: اس ام اس عاشقانه بوسه و بوس کردن ::.

بوسه‌ ، بهترین سرقتِ دنیاست

چون هم دزیدیش زیباست

هم پس دادنش . . .

.:: اس ام اس عاشقانه بوسه و بوس کردن ::.

اگه می شد با بوس شارژت کنم

اینقدر می بوسیدمت که دائمی بشی

.:: اس ام اس عاشقانه بوسه و بوس کردن ::.

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت

و تمام طول سال را جریمه ام کن

که از روی آن هزار بار تمرین کنم

.:: اس ام اس عاشقانه بوسه و بوس کردن ::.

بوسه هایت را کش بده

من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم

.:: اس ام اس عاشقانه بوسه و بوس کردن ::.

و زندگی از جایی شروع می شود

که بی هوا بوسیده می شوی

.:: اس ام اس عاشقانه بوسه و بوس کردن ::.

تلخ است ، تلخ تلخ ، این زندگی

اما لب هایت عجب تعادلی برقرار کرده است

شیرین است ، شیرین شیرین

در برابر این زندگی

.:: اس ام اس عاشقانه بوسه و بوس کردن ::.

مرا ببوس

نه یک بار که هزار بار

بگذار آوازه عشقمان چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند

آنها که بر سر جداییمان شرط بسته اند

.:: اس ام اس عاشقانه بوسه و بوس کردن ::.

از جـــایِ بـــوسـه هــایِ تـــو

بــر شـــانـه هــایــــم خـــورشیـد بــــالا مـی آیــــد

.:: اس ام اس عاشقانه بوسه و بوس کردن ::.

لبانت را می بوسم قند دلت آب می شود

و تا ابد نمک گیر شیرینی لبان تو می شوم

.:: اس ام اس عاشقانه بوسه و بوس کردن ::.

 

امیدوارم تو خونه پماد سوختگی داشته باشی چون برات یه بوسه داغ فرستادم !

.:: اس ام اس عاشقانه بوسه و بوس کردن ::.

 

به یک فرشته گفتم:برو و معشوقم که عاشقش هستم را ببوس!!

فرشته رفت و وقتی برگشت دیدم چشماش اشکیه و گریه کرده!!

به فرشته گفتم: معشوق مرا بوسیدی؟! فرشته گفت:

نه نشد !! به فرشته گفتم:چرا؟

فرشته مهربون گفت:دو فرشته هیچ وقت همدیگرو را نمی بوسن !

-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.


انشا . . .

انشا . . .

مـــوضـــوع انشـــا : خـــوش بختـــی

به نـــام خـــــــــداخـــوش بختـــی یعنی قلبـــــ “پــــ♥ـــدر  مـــادرتـــ♥ـــ” بتپـــد …

پــــایـــان !!!

-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.


زلال که باشی . . .

زلال که باشی . . .

زلال که باشی سنگ های کف رودخانه ات را می بینند،

بر می دارند و نشانه می روند درست به سمت خودت!!!

این است رسم دنیای امروز ما !…

-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.


تو رو خدا . . .

تو رو خدا . . .

بعضی وقتا اونقدر دلت میگیره که

به خدا هم میگی :

” تورو خـــــــــــــــــــــدا …”

خدایا بخدا دلم گرفته

دلم گرفته از این که می خواهم بخندم

اما نمی توانم

دلم گرفته از این قلم هم مرا یاری نمی کند

قلمی که با ریختن اشکهایم

دیگر تاب و توان نوشتن را ندارد

خدایا به خدا دلم گرفته

راحتم کن خدایا..

-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.-_-.