http://up.fesghele.ir/up/mtohi92/Pictures/img02.gif

سلام به طرفدران فسقلهقلب

بخاطر تمام حمایت ها ممنونمخجالت

امیدوارم از مطلب جدید لذت ببرید

 

همش مزخرفه ک میگن دخترا آهن پرستن

من خودم یه هفته است دو تا تیرآهن خریدم هیچ دختری طرفم نمیاد;-)

.

.

پـــشت هـــر آدم مـــوفـــقی..

کــــلی ایــــرانی دارن غــــیبـــت میکــنن :))

.

.

پدر

یه وجب جا زیر کولر واسه من

هرچی که دارم مال تو

.

.

هایده اگه ب جای اینکه

همش شبا به مِیخونه میرفت...

به باشگاه میرفت!

الان زنده بود مث گوگوش...

.

.

تو مملکتی هستیم ڪه واسه توالت عمومی پول میگیرن:/

اونوقت تو لاین آیفون 6 میدن :)))

.

.

ﺍنــقــدر ﺑــﺪﺷــﺎﻧــﺴــﻢ ﮐــﻪ لــنــگــه ﮐــفــش ﺳـﯿــﻨــﺪﺭﻻ ﻫــﻢ ﭘــﯿــﺸــﻢ ﺟــﺎ ﻣــﯿــﻤــﻮﻧـــﺪ

فــرداشﮔــﻮﻫــﺮ ﺧــﯿـــﺮ ﺍﻧــﺪﯾـــﺶ ﻣــﯿــﻮﻣــﺪ ﮐـــﻔــﺶ ﺭﻭ ﭘـــﺎﺵ ﻣــﯿــﮑـــﺮﺩ ﺍﻧــﺪﺍﺯﺵ ﻣــﯿــﺸـــﺪ

مــیـــگـفــت بــایــد مــنــو بــگــیــری!!! :))

.

.

این روزها که دلم میگیره ...

میرم زیر بارون قدم میزنم

میبینم بارون نمیاد...

.

.

.

.

بر میگردم سمت یخچال :/

بقیه ادامه مطلب....

 


 

 

.

میگن دختره رفته ارایشگاه پسرونه،ارایشگر گفته ببخشید اینجا ارایشگاه پسرونست

دختره گفته خوب منم اومدم موهامو پسرونه بزنم

به موتون قسم جلو چشای خودم ارایشگر سوار ماشین ریشتراش شد رفت :/

.

.

دوستان با توجه به اینکه امتحانات نزدیکه

شما رو به چالش سطل خاک دعوت میکنم -_-

.

.

دنبال مخاطب خاص میگردی؟

میخوای شماره بدی؟

از تنهایی خسته شدی؟

.

.

.

.

.

.

.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب :))

.

.

پارسال انقد گیر دادید که شنبه خراست

بیچاره امسال داره همه تلاششو میکنه که خر نباشه

همش تعطیله :))))^_^

.

.

دختره پست گذاشته مرسی که شهریوری ام

باباش کامنت گذاشته : خواهش میکنم وظیفم بود

.

.

ﯼ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﺴﺘﺎﻣﻮ ﻻﯾﮏ ﻣﯿﮑﻨﻪ

ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻗﻠﺒﻢ ﻣﯿﺮﻩ ﺭﻭ ﻫﺰﺍﺭ . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﻣﻨﻢ ﺑﻼﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ !

ﻭﺍﻻ ﺷﻮﺧﯽ ﮐﻪ ﻧﯿﺲ « ﻗﻠﺒﻪ» ﺩﺭﺩﺑ ﮕﯿﺮﻩ ﮐﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ ؟

.

.

اگه با پورشه بری به خانوما متلک بندازی

میشی پسر با نمک!!!!!

اما همون متلک و با پراید بری بندازی

میشی بی شعور ایکبیری میمون عوضی خر نفهم الاغ زشت گاو بی شخصیت

اگه با موتور بری که فحشا ناموسی میده جاش نیست بگم!!

.

.

یکی از افتخارات علمی من اینه که

.

.

.

.

.

.

تو دستشوی دانشگاه صنعتی شریف جیش کردم

نخند خو این واس من افتخار :|

.

.

ای کاش یه روز ببینیم توی ایران، آمار مطالعه و خرید کتاب

از آمار خرید لوازم آرایشی سبقت گرفته

کاش در حد آرزو نمونه

.

.

معیار جدید پسرا واسه ازدواج:

همین که نزاییده باشه کافیه!

.

.

ﺩﻭﺗﺎ ﮔﻮﺟﻪ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻥ

ﯾﻪ ﮔﻮﺟﻪ ﺳﺒﺰ ﻣﯿﺎﺩ ﺟﺪﺍﺷﻮﻥ ﮐﻨﻪ

ﮔﻮﺟﻪ ﻓﺮﻧﮕﯿﺎ ﻣﯿﮕﻦ : ﺳﯿﺪ ﺗﻮ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﻧﮑﻦ....

.

.

ﻧﺎﻣﻮﺳﺎ ﺗﻮ تاکسی ن*چ*س*ی*د .....!

.

.

.

.

.

ﻣﻦ ﻗﯿﺎﻓﻢ ﺷﺒﯿﻪ ﺁﺩﻡ ﻣﺸﮑﻮﮐﺎﺱ ﺗﺎ ﻧﮕﺎﻡ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﺧﻨﺪﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﻣﯿﻮﻓﺘﻪ ﮔﺮﺩﻥ ﻣﻦ !!!

.

.

یه سری از پسرا هستن

یه جوری یقشونو باز میزارن

انگار میخوان به بچه شیر بدن :l

.

.

➡➡تست چشم پزشکی➡➡

این پست رو با چشم چپ بخون!

.

.

.

.

.

.

.

فدای چشمک زدنتون

بسه دیگه خجالت میکشم

.

.

قبلنا دخترها تا لیسانس میخوندن یکیو پیدا میکردن !

الآن میبینن خبری نیست ارشد هم میگیرن !

.

.

.

.

.

.

.

هرچی کمبود شوهر بیشتر بشه ،

سطح علمی کشور بالاتر میره!!!

ادامه بدید بلکه به ژاپن برسیم:-) -__-

.

.

یه شلوار کردی دارم از بس توش راحتم که

هر ۵دقیقه یه بار نگاه میکنم ببینم پامه یا نه

تعویض با سانتافه

.

.

هرگز دویدن و فرار کردن از مشکلات٬ مشکلاتتو حل نمی کنه

.

.

.

.

.

مگه اینکه مشکلت اضافه وزن باشه

اون وقت آره بدو!

.

.

ﺟﺎﺫﺑﻪ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﺑﺎ ﻣﺎﻧﺘﻮﯼ ﺟﻠﻮﺑﺎﺯ،ﭼﻬﺎﺭﺩﻩ ﺑﺮﺍﺑﺮﺟﺎﺫﺑﻪ ﺯﻣﻴﻦ ﺍﺳﺖ

.

.

.

.

.

.

.

ﻧﻴﻮﺗﻦ ترک موتور دکتر شریعتی ﺩوﺭ ﻓﻠﮑﻪ ﺩﻭﻡ صادقیه...

.

.

میگن رئیس گروه داعش اعلام کرده تا فردا سه جا رو میزنه

ریش و سیبیل و زیر بغلش رو... D:

.

.

توبه کردم که دگر عاشق خوبان نشوم

آخه نیست که اونام عاشقم نمیشن

اینه که ضایع میشم ^_^

.

.

ما یه عمو داریم فقط خبر مرگ میده

هروقت زنگ میزنه اول لباس مشکی میپوشیم بعد جواب تلفونو میدیم

.

.

در این تاکسیا یا بسته نمیشه یا طوری بسته میشه که

راننده تو دلش یه خفن به عمت میده :))