عـــشـــق یـــعنــــــی ایـــنکـــه وقــــــتـــی میـــخـــوای بخـــوابی

 

یـــه اس ام اس ازش میــــــاد حتـــی قبـــل ایـــن کـــه بـــدونـــی چـــی نوشـــته

 

لبـــخنـــد مـــیاد روی لبــــــت…

 

همیـــن که یـــه لحـــظـــه بهـــت فکـــر

 

میکــــــرده واســـت انــــــدازه یه دنــــــیا مـــی‌ارزه…

 

ـ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ـ

بگذار تا برای تو من زندگی کنم...


 

 

 

بگذار با صفای تو من زندگی کنم 

در گوشه ی صدای تو من زندگی کنم

پیش از تو بی بهانگی ام مثل مرگ بود

بگذار تا برای تو من زندگی کنم

من هر چه دیده ام همه نیرنگ و رنگ و ننگ

بگذار با وفای تو من زندگی کنم

پیش از تو شوق زندگی از دست رفته بود

بگذار پا به پا ی تو من زندگی کنم

دنیایی از طراوت و دریایی از صفا

ای کاش در هوای تو من زندگی کنم


ـ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ـ



هوا را از من بگیر
اما
خنده ات را نه
خنده ات ک رها می شود
و پروازکنان در آسمان مرا می جوید
تمامی درهای زندگی را
به رویم میگشاید


.
.


همیشه داشتن " بهترین ها "
به آدم غرور خاصی میده
من مغرورترینم
چون تو بهترینی


.
.


شاید تو
سکوت میان کلامم باشی
دیده نمی شوی
اما من تو را احساس میکنم !
شاید تو
هیاهوی قلبم باشی
شنیده نمی شوی
اما من تو را نفس می کشم !



جدیدترین جمــــ
ــــلات عاشقانه
اس ام اس








بهترین حس یعنی
هر روز صبح یکی بهت بگه
مواظب خودت باش



عـــــا شقانه هــــــــــا


خنده های تو
کودکی ام را به من می بخشد
و آغوش تو
آرامش بهشتی
و دستهای تو
اعتمادی که به انسان دارم
چقدر از نداشتنت می ترسم



عـــــا شقانه هــــــــــا


دوست دارم هایت را به کسی نگو
نگه دار برای خودم
من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام



عـــــا شقانه هــــــــــا


به هیچ صراطی مستقیم نیست
دلی که به نوازش
سر انگشتان تو عادت کردهـ



عـــــا شقانه هــــــــــا


مخاطب کلامم که هیچ
مخاطب ضربان های قلبم هم توئی



عـــــا شقانه هــــــــــا


به نام خدائی که هستی را با مرگ
دوستی را یک رنگ
زندگی را با رنگ
عشق را رنگارنگ
رنگین کمان را هفت رنگ
شاپرک را صد رنگ
و مرا دلتنگ تو آفرید



عـــــا شقانه هــــــــــا


دستت را که میگیرم
در من جنگی شروع میشود
برای عاشق تر شدن
عاشق تر ماندن
فقط برای تو



عـــــا شقانه هــــــــــا


وقتی از همه دنیا ناراحتم ،
فقط با فکر کردن به تو آروم میشم
اما وقتی تو ناراحتم میکنی ،
همه دنیا هم نمیتونه آرومم کنه



عـــــا شقانه هــــــــــا


هرجای دنیا میخواهی باش
من
احساسم را
با همین دست نوشته ها
به قلبت میرسانم



عـــــا شقانه هــــــــــا


زندگی یعنی
همین که تو باشی و
من دیوانه وار دوستت بدارم



عـــــا شقانه هــــــــــا


کاش لغت نامه می دانست

عشق
زندگی
نفس

تعریفش فقط دو حرف است :
" تـــــــــــو "
ـ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ــ-ـ-ـ-ـ-ـ




کیست که غربت رفته را یاد کند
دل غربت زده را شاد کند
من نوشتم این سخن از بهر دوست
تا بداند این دلم در فکر اوست


.
.


خوبان نه در ازدحام روز گم میشوند و
نه در خلوت شب
بدان که همیشه پیدایی


.
.


دستمال خیس آرزوهایم را فشردم
همین 4 قطره چکید :

زنده باد رفیق بامعرفت


زیباترین نوشته های
رفاقـــ
ـــتی



رفیق
زیر این سقف کبود
زیر این شعله سنگین سکوت
اگر از تو یادی نکنم می میرم !



جملات زیبای دنیای رفاقت


قدر یاران قدیمی را بدان ای نازنین !
فرش های کهنه را مردم گران تر می خرند !



جملات زیبای دنیای رفاقت


نه با هر رنگی رفاقت کن !
نه رفیقاتو رنگ کن !!!



جملات زیبای دنیای رفاقت


پین کدتم رفیق
سه باراشتباهی بزنی فنا میشم !
درست بزنی فدات میشم !!



جملات زیبای دنیای رفاقت


دوستی های دیرینه معنای زندگی هستند
هرجا هستی باش
به یادت حس خوبی دارم رفیق



جملات زیبای دنیای رفاقت


دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ
نه ادعاهای بزرگ نه بزرگهای پر ادعا
دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد
و بعد پشیمان نشد



جملات زیبای دنیای رفاقت


دوستی حادثه نیست
دوستی جاذبه نیست
دوستی دست شماست
دوستی برق دو چشمان شماست
دوستی مهر شماست
دوستم باش و بدان
دوستت میدارم



جملات زیبای دنیای رفاقت


قلب من جایگاه دوستی است که
شقایق ها حسرت آن را میخورند



جملات زیبای دنیای رفاقت


در رفاقت رسم ما جان دادن است
هر قدم را صد قدم پس دادن است
هرکه بر ما تب کند جان می دهیم
ناز او را هر چند باشد می خریم !



جملات زیبای دنیای رفاقت


باید آهسته نوشت
با دل خسته نوشت
با لب بسته نوشت
گرم و پر رنگ نوشت
روی هر سنگ نوشت
تا بدانند همه
تا بخوانند همه
که اگر دوست نباشد دل نیست



جملات زیبای دنیای رفاقت


آن سوی همه دلتنگی هایم رفیقی دارم که
داشتنش تلافی همه نداشته هاست



جملات زیبای دنیای رفاقت


دوستیت : زلال
مرامت : عسل
ظاهرت : طلا
باطنت : برف
وجودت : نعمت
داشتنت : غنیمت



جملات زیبای دنیای رفاقت


کاش یادت نرود
بین این آدم ها یک نفر میخواهد که تو خندان باشی
نکند کنج هیاهوی زمان
فکر کنی رفته ای از یادم



جملات زیبای دنیای رفاقت


بدون حضور خدا جایی نرو !
به خیالت که به آبادی میرسی . . .
نه رفیق !!
چراغی که در سیاهی می درخشد ، چشم گرگ است . . . !



جملات زیبای دنیای رفاقت


اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت
باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود
حافظ



جملات زیبای دنیای رفاقت


صبرت که تمام شد نرو
معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود



جملات زیبای دنیای رفاقت


گر چه دوست نمی خرد ما را به ریالی
به خیالی به تماسی به پیامی
رسم انصاف و وفا نیست که نفرستیم
پیامی جهت عرض سلامی



جملات زیبای دنیای رفاقت


پیشکش میکنم رفاقت و مهربانی را به همه کسانی که از دل شکستن بیزارند و
در تمنای آنند که دلی را بدست آورند
آنانکه می خواهند در زندگی ، پل باشند نه دیوار
آنانکه همیشه یکرنگند ، نه هزار رنگ
آنانکه در سختی ها ، یار و نگرانت هستند نه بی خیالت
آناکه با خود رحمت می آورند ، نه زحمت
روز و روزگارتان سرشار و آکنده ، از رفاقت و مهربانی