میخواهم این شعر اولینش تو باشے و ...

همیشه اولین و آخرین کلام شعرهایم تو بوده اے...

همیشه برایم به معناے واقعے یک عشق بوده اے...

گرچه گهگاهے از تو بے وفایے دیده ام...

اما همیشه برایم با وفا بوده اے...

گرچه دلم را میشکنے و اشکم را درمیاورے ...

اما تو همیشه برایم یک دنیا بوده اے...

صداے آهنگ عشق برایم غم انگیز است...

اما همیشه آن را گوش میکنم...

گاهے شنیدن حرف هایت برایم تلخ است...

اما دائم پیش خودم تکرار میکنم...

اگر روزے نباشی کنارم برای من همیشه هستے...

روزے حتے اگر بروی در قلبم همیشه خواهے ماند...

اینجا که هستم پر از دل تنگیست...

حس نبودنت در کنارم خاطرم را پریشان کرده...

اما حس بودنت در قلبم دل تنگے و غم دورے ات را انکار کرده...

گاهے وقتے به دورے مے اندیشم قلبم میلرزد...

نکند که از من سرد شوے...

نکند که مارا فراموش کنے و عاشق کسے دیگر شوے...

نباید بیش از این خودم را با این فکرها برنجانم...

عشق خودش پر از درد و رنج است...

اگر تنهایم بگذارے باز هم مینشینم به پایت...

همیشه اولین و آخرین کلام شعرهایم تو بوده اے...

میخواهم این شعر اولینش تو باشے و آخرین نداشته باشد...

هم چنان ادامه داشته باشد...
ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.


این عاشقانه های حسود من....

این روزا همه ی رویا و آرزوم این شده ؛

این که توی بحث فقط سکوت کنم.. فحشاش رو بده...حرفاشو بزنه... منم بشنوم و به جون بخرم...

تموم که شد...

برم بغلش کنم ...

گریه کنم...

حرفی نزنم...

فقط و فقط عمل کنم....

بگم: با من نجنگ ....من عاشقتم... 



این که خیلی خوابم میاد...

سرم رو پای عشقمه...

خمار خوابم ...

دارم بیهوش میشم...

آره بیهوش میشم...

بعد از 5دقیقه بیدارم میکنه...

میگه: پاشووو...

پاشوووو...

دلم برات تنگ شده... اگه پانشی قهر میکنما...

بعدش از خواب شیرین پاشم...

میگه:حالا بوسم کن بعد بخواب!

اونوقت بعد از اون بوسه تازه می فهمی خواب شیرین یعنی چی...!!



این که با عشقم دارم یه آهنگ آروم و ملایم رو گوش میدم...

بعد غرق  آهنگمو حواسم نیست...

یهو میاد از پشت دستاشو دورم حلقه می کنه...

سرشو میذاره رو شونه هامو و آروم با آهنگ زمزمه میکنه...

اون آهنگ میشه خاطره...

عشقت میشه خاطره...

اون آغوش ... اون سر رو شونه... میشن خاطره...



ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.

مهربانی کم نیست ...

یه صبح پاییزی ...

تنها ...

مثل همیشه از خواب پا میشم ...

موهام تو صورتم ریخته ...

چشام نیمه بازن ...

گوشیمو به زور پیدا میکنم ...

یا زیر بالشمه ...

یا روی پاتختی ...

صد بار رمزشو میکشم تا قبول میکنه ...

اخم میکنم ...

باز دیشب نخوابیدی ؟؟

شایدم مثل من هر موقع از خواب میپری واسم میس میندازی و دوباره میخوابی ...

اسمتو میارم...

از روی صفحه ی گوشی میبوسمت ...

انقدر خوابالو ام که مامانم فکر میکنه دوباره خوابم برده ...

آخه هنوز از جام بلند نشدم ...

مامانم دوباره صدام میکنه ...

بلند میشم میشینم گوشه ی تخت ...

بهت زنگ میزنم...گوشیو میذارم رو قلبم ...

تماس قطع میشه ...

ارور میده که گوشیو به نقاط حساس بدن حین تماس نزدیک نکنید ...

عصبی میشم ...

دوباره زنگ میزنم ...

میگیرم دستمو فقط صفحه رو نگاه میکنم ...

چقدر پیشوازت قشنگه ...

نمیدونم منظورت ازش چیه ولی من دوسش دارم ...

***

آهای خوشگل عاشق ...

آهای عمر دقایق...

آهای وصل به موهای تو سنجاق شقایق ...

آهای ای گل شب بو ...

آهای گل هیاهو ...

آهای طعنه زده چشم تو به چشمای آهو ...

دلم لاله ی عاشق ...

آهای بنفشه ی تر ،

نکن غنچه ی نشکفته ی قلبم رو تو پرپر ...

من که دل به تو دادم ...

چرا بردی ز یادم ...

بگو با من عاشق ، چرا برات زیادم ؟

آهای صدای گیتار ...

آهای قلب رو دیوار...

اگه دست توی دستام نذاری...

خدا نگهدار ...

دلت یاس پر احساسه...

آهای مریم نازم ...

تا اون روزی که نبضم بزنه ترانه سازم...

 برات ترانه سازم ...

تو آهنگی و سازم ...

بیا برات میخوام از این صدا قفس بسازم ...

***

قشنگ قرمزش کردم...

چون تا اینو میگه قلبم وایمیسته

برناممو نگاه میکنم ...

کتابامو میریزم تو کیفم ...

کارای نصفمو تموم میکنم ...

مرتب چشمم به گوشیه...

تا دستم خالی میشه برات میس میندازم ...

بدو بدو لباسامو میپوشم ...

اگه یادم باشه اسپریی ... عطری ... چیزی میزنم ...

اگرم نه که به درک ...

تو که نیستی ...

بقیه هم واسم مهم نیستن ...

شمارتو میگیرم ...

گوشیو میذارم رو تخت...

بدو بدو میرم صبحونه میخورم ...

در عرض چند دقیقه پایینم ...

معمولا انقدر دیر میرم که سرویس اومده ...

واسه چی عجله کنم ؟؟

هیچ اتفاق خاصی قرار نیست تو مدرسه بیفته ...

هر روزش عین همه ...

هر روزش بدون توئه ...

این فقط چند ساعت از زندگی بدون توی منه ...

این ساده ترین قسمتشه !!






شیرین ترین لبخند ؛

اون لبخندیه که  وقتی میخوای بهش زنگ بزنی ،

و یه دفعه خودش زنگ میزنه ، میشینه رو لبت ...





یادت را از من نگیر،

بگذار من هم مثل سهراب بگویم ؛

مهربانی کم نیست ...
میترسم...

کسی بوی تنت را بگیرد..

نغمه ی دلت را بشنود..

و تو خو بگیری به ماندنش!!!

چه احساس خط خطی و جهنمی یست!

این عاشقانه های حسود من....


ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.


سلامتی ...

سلامتی پسری که یه روز عاشق شد. . .

 

سلامتی دختری که یه روزعاشق شد. . .

 

سلامتی پسری که اندازه یه نگاه هم به عشقش خیانت نکرد. . . 

 

سلامتی دختری که هیچی کم نذاشت. . .

 

سلامتی عشق پاکشون. . .

 

سلامتی اون همه خاطره ها و شیطنت هاو دیووونه بازی های زیر بارونقرار گذاشتن ها خیس 

شدن ها از سرما به خود لرزیدن ها. . .

 

سلامتی دوستی که زیراب پسرو به دروغ زد. . .

 

سلامتی دختری که حرف دوست مثل خواهرش رو باور کرد. . .

 

سلامتی دختری که بی خبر خطش خاموش شد. . .سلامتی اون قسم ها اون دوست دارمهایی که 

هیچوقت تحویل داده نشد. . .

 

سلامتی پسری که هر چی قسم خورد خواهش کرد اثری نداشت. . .

 

سلامتی دختری که با چشم خیس به پسر گفت ازت بدم میاد. . .

 

سلامتی پسری که رفت خدمت تا زود برگرده و دلشو بدست بیاره بره خواستگاری. . .

 

سلامتی ۲۱ ماه پست دادن ها و لحظه شماری ها دور بودن ها. . .

 

سلامتی روزی که پسر دعوت شدبه جشن عقد عشقش. . .

 

سلامتی اون شب. . .

 

سلامتی اون دوستایی که بخاطر حال پسر بغض داشتن اما پسر خندیدتا جشن خراب نشه. . .

 

سلامتی اون خنده ی زوری. . .

 

سلامتی عروسی که ماه شده بود. . .

 

سلامتی عاقدی که اومد. . .

 

سلامتی شناسنامه ها. . .

 

سلامتی بغض پسر. . .  

 

 سلامتی بار اول. . .

 

سلامتی بغض پسر. . .  

 

 سلامتی بار دوم. . .

 

سلامتی بغض پسر. . .  

 

سلامتی بارآخر. . .

 

سلامتی پلاک زنجیری که پسر واسه زیر لفظی روز عقدش گرفت تو جیبش موند. . .

 

سلامتی زیر لفظی که یکی دیگه داد. . .

 

سلامتی پسری که هنوز امید داشت که به عشقش میرسه. . .

 

سلامتی اجازه بزرگترها. . .

 

سلامتی بله. . .

 

سلامتی بغض پسر. . .

 

سلامتی چشم خیس دوستان. . .

 

سلامتی اون حلقه  که جایگزین حلقه پسر شد. . .

 

سلامتی ماشین عروس. . .

 

سلامتی سستی زانو. . .

 

سلامتی سیاهی چشم. . .

 

سلامتی اون شب. . .

 

سلامتی پاکت سیگار و نخهایی که با نخ قبلی روشن شد. . .

 

 

سلامتی فرداش. . .

 

سلامتی مهمونی که دختر گرفت. . .

 

سلامتی دوستایی که جمع شدن. . .

 

سلامتی شب و روزایی که سخت گذشت. . .

 

سلامتی دوستی که به دختر گفت اون حرفو به دروغ گفت از رو حسادت. . .

 

سلامتی دختری که با تمام وجود گریه کرد. . .

 

سلامتی تیغی که تیز بود. . .

 

سلامتی رگ دست...

 

سلامتی دختری که خودکشی کرد. . .

 

سلامتی لحظه ای که به پسر خبر دادن . . .

 

سلامتی ملاقات تو بیمارستان. . .

 

سلامتی اون ۵ و ۶ دقیقه ی تنها با دختر. . .

 

سلامتی اون چشمای نیمه باز خیس. . .

 

سلامتی شرم دختر. . .

 

سلامتی صبر پسر. . .

 

سلامتی قسمهایی که پسر به دختر داد تا فراموش کنه که زندگیش خراب نشه. . .

 

سلامتی قسم جون پسر. . .

 

سلامتی قبول کردن دختر. . .

 

سلامتی لحظه خداحافظی. . .

 

سلامتی چشمای خیس. . .

 

سلامتی یه عمر تنهایی. . .

 

سلامتی حرفایی که نمیشد گفت ولی یه متن شد. . .

 

سلامتی خنده هایی کودکی که توی راه بود. . .

 

سلامتی دختری که مادر شد. . .

 

سلامتی پسری که حسرت پدر بودن تا ابد به دلش موند. . .

 

سلامتی هق هق هایی که پست شد تا دلی آروم شه. . .

 

سلامتی امشب. . .

 

سلامتی همه ی عاشقایی که هر گز به عشقشون نرسیدن و از دور نگران یکی یه دونه شون بودن و با بغض با سکوتشون گفتن :آهای غریبه این که دستش توی دستای تویه همه دنیای منه خیلی مراقبش باش. . .

زهرا دوستت دااااارم... .

ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.ـ-.


من یه دخترم ...

مـن یه دختــرم

اگـه خودمو لـوس نـکنم

اگـه بـاهات قهـر نکنم و نـاز نکنم

اگـه وقتـی چشات میچرخه از حسـودی دیونـه نشـم !

اگـه از نظر دادنـات خوشحـال نشـم

اگـه به خاطر تو به خـودم نرسـم

اگـه سر به سرت نـذارم

اگـه بـرات گریه نکنـم

اگـه وقتی پاستیـل میبینم پیرهنتـو نکشم

اگـه لب و لوچه آویزون نکنم تا بغلـم کنی

اگـه بهت نگم آقامـون

اگـه بـرات مظلوم بازی درنیـارم

اگـه از سرو کولـت نرم بـالا

اگـه برات عشـوه نیـام

اگـه گوشتو نپیچونـم و نگـم تو فقـط مـال منـی

اگـه نـاغافل دستاتـو نگیـرم

اگـه وقتـی کار بدی کردم با ترس بهت نگـم

اگـه لج بازی نکنـم

اگـه ...

اون موقع که تـو دیگه دیوونم و عاشقـم نمیشی!

تـو عاشـق اینی که من یه خانم کامـل باشم ! خانـم تـو !

امـا !!!

تـو پسـری !

اگـه بـرام غیرتی نشـی

اگـه روم حسـاس نباشـی

اگـه تـه ریش نداشته باشـی

اگـه باهـام مهربـون نباشـی

اگـه بهم اخمـای کوچولو نکنـی

اگـه وقتـی شالم رفت عقب نگی اونو بکـش جلـو

اگـه دستمـو محکـم نگیـری

اگـه نگـی هـرکاری کـردی راست بگو تا ببخشمـت !

اگـه سر به سرم نـذاری

اگـه قربون صـدقم نـری

اگـه نگرانـم نشـی

اگـه بهم نگـی عروسک مـن

اگـه نگی من مهمم که میگـم خوبی

اگـه ...

اونوقـت منم دیوونه و عاشـق تو نمیشـم تا اونکارارو بـرات بکنم !

مـن تورو مـرد میـخوام !

مـرد مـن !

پـس بیا و مــرد باش !

ابـرو برنـدار !

دماغـت عمل نکن !

لـوس حرف نـزن !

مـن و تـو همون آدم و حـواییم ! بیـا جاهامونو عوض نکنیـم !

مـن لـطافت نگه میدارم تو صـلابت

تـو نگاهتـو نـگه دار منم نجابتمـو

بیـا سعی کنیم بهترین هـم باشیـم !

مـن بهتریـن دختـر واسه تـو !

تـو بهتریـن پسـر واسه مـن !