قشنگترین موسیقی دنیا
یعنی صدای تپش قلب کسی که همه زندگیته


.
.


می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟
لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده
تا در نهایت سکوت فریاد بزنه
دوستت دارم


.
.


چشم مستت به پاکی دریاست
قهر و نازت برای من زیباست
با تو هیچ از خدا نمی خواهم
با تو بودن برای من دنیاست



جمـــ
ــــلات و اس ام اس
عاشــ
ــــقانه






آغوشت می تواند قشنگ ترین سر خط خبرها باشد
وقتی تو می توانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی



عـــــا شقانه هــــــــــا


اعتراف میکنم
این همه واژه را
بیهوده هدر می دهم
باورن کن !
شنیدن صدای تو
جایگزین تمام این واژه هاست



عـــــا شقانه هــــــــــا


زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل
چشم فراموش میکند اما دل هرگز
پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد



عـــــا شقانه هــــــــــا


تنها برنامه ای که تکرارش
آرزوی هر روز من است
پخش زنده
نگاه توست
همین



عـــــا شقانه هــــــــــا


از تمام زندگی
خدا را خواستم
و از خدا
تو را
و دیگر هیچ



عـــــا شقانه هــــــــــا


آنقدر دوست داشتنی هستی که
ایستاده ؛ هم به دل من مینشینی



عـــــا شقانه هــــــــــا


تو سرما بخوری
من هم میخورم
برای دونفر که همدیگر را دوست دارند
این یک اتفاق منطقی ست
نه به ویروس ها ربط دارد
نه هیچ چیز دیگر



عـــــا شقانه هــــــــــا


کف بینی نکن
دستی که به سویت دراز شده
طالعش تویی



عـــــا شقانه هــــــــــا


آرامشی میخواهم
خلوتی میخواهم
تو باشی
من باشم
در کنار هم
تو سکوت کنی
و من
گوش کنم



عـــــا شقانه هــــــــــا


مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند
مهم ، نفس هایی است که با تو کوتاه و
بی تو بلند کشیده می شود



عـــــا شقانه هــــــــــا


بی بهانه به خاطرم می آیی
شاید همین باشد معنای عزیز بودنت



عـــــا شقانه هــــــــــا


من
ملکه هستم
قصر من ، قلب من است
که پادشاهش توئی



عـــــا شقانه هــــــــــا


چشم ها را شستم
جور دیگر دیدم
فرقی نداشت
تو همان بودی که باید دوست داشت



عـــــا شقانه هــــــــــا


ما بدهکاریم به یکدیگر
 و به تمام دستت دارم های ناگفته ای که
پشت دیوار غرورمان ماند
و آن ها را بلعیدیم
تا نشان دهیم که منطقی هستیم



عـــــا شقانه هــــــــــا


هوای دونفره داشتن
نه ابر میخواهد نه باران
کافی ست حواسمان بهم باشد



عـــــا شقانه هــــــــــا


گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند
که شک میکنم به اینکه این دل
مال من است یا تو



عـــــا شقانه هــــــــــا


شاید تو هیاهوی قلبم باشی
شنیده نمی شوی
اما من
تو را نفس می کشم





دوســتان عـــزیزم نظریادتون نره