هیچگاه برای دیدارت زمان تعیین نمیکنم
شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند !


.
.


دوست داشتنت
تنها کار عاقلانه ای است که از دلم بر می آید . . .


.
.


معنای عشق ؛
اسم کسی است که در اوج خستگی از به یاد آوردنش ،
لبخند بزنی . . .



زیباترین جمــــ
ـــــلات عاشقانه و
هوای دو نفــــ
ــــره





عاشقانه هایم
تمامی ندارد !
وقتی تو . . .
بهترین . . .
اتفاق . . .
زندگی ام هستی



عـــــا شقانه هــــــــــا


شب که میشود عاشقانه ای مینویسم
به عکست خیره میشوم و زیر لب میگویم :
مگر میشود تو را دوست نداشت ؟؟



عـــــا شقانه هــــــــــا


صدای گام های تو
ضربان زندگی من است
با من راه بیا
هنوز تشنه ی زنده بودنم



عـــــا شقانه هــــــــــا


عشق فراموش کردن نیست ،
بلکه بخشیدن است .

عشق گوش کردن نیست ،
بلکه درک کردن است .

عشق دیدن نیست ،
بلکه احساس کردن است .

عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست ،
بلکه صبر کردن و ادامه دادن است .



عـــــا شقانه هــــــــــا


در کنارت هستم
دنیا را بیخیال میشوم
دنیا ، خانه ی ماست



عـــــا شقانه هــــــــــا


" دوستت دارم "
یک کلمه است با دنیایی از مسئولیت
گفتنش هنر نیست
مسئولیت پذیریش هنر است . . .



عـــــا شقانه هــــــــــا


عزیز بودن جرم نیست
امتیازیست که تو در قلب من داری
و خیلی ها ندارند !



عـــــا شقانه هــــــــــا


آدم هایی که این جمله رو می شنوند ؛
خوشبخت ترین آم ها هستند

« عیب نداره ، با هم درستش می کنیم»



عـــــا شقانه هــــــــــا


دوست داشتنت هوس نیست
که باشد و نباشد
نفس است
تا باشم و باشی



عـــــا شقانه هــــــــــا


هم رنگ تمام آرزوهای منی
غارتگر جان و مال و دنیای منی
بی تو نفس کشیدنم ممکن نیست
ساده بگویم که همه دنیای منی



عـــــا شقانه هــــــــــا


طبیب من اگر چه ابروان در همی دارد
میان خنده هایش ، زخم ها را مرهمی دارد



عـــــا شقانه هــــــــــا


وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد
هیچ فاصله ای دور نیست
هیچ زمانی زیاد نیست
و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند . . .
محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است !



عـــــا شقانه هــــــــــا


اگر یاد کسی هستیم ، این هنر اوست نه هنر ما !
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم
نه برای نیاز
نه از روی اجبار
و نه از روی تنهایی
فقط برای اینکه
ارزشش را دارد



عـــــا شقانه هــــــــــا


همه آدما وقتی فاصلشون از سطح زمین زیاد میشه نفسشون تنگ میشه
اما من فقط کافیه که فاصله ام از تو زیاد شه . . .




دوســتان عـــزیزم نظـــــــر یادتون نره