کسی را دارم....

که انقدر برایم کسی هست که

نگاهم دنبال کسی نیست

و

هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر

کسی به چشمانم نمی آید "هرگز"

و هیچ نگاهی،

دلم را نمی لرزاند "هرگز"

تنها یک نفر هست که همانند

گنجینه ای گرانبها در دلم جای گرفته !

انسان که سهل است،

 

وجودش را به دنیا هم نمی دهم!



بعضی وقت ها که ..

 

ازت ناراحت میشم یا عصبانی ..

 

بهت میگم برو به زندگیت برس

 

همه بدنم میلرزه نکنه بری ..

 

و وقتی که بهم میگی :

 

زنــــــــــدگی من تـــــویی

 

کجا برم ؟؟ پیش زندگیمم

 

انگار دنیــــــا رو بهم دادند.



بـــــــــــــــــــــــدون شـــــــــــــــرح




تــو بایـد باشـے تـآ کـم نیـآورم

 

بایـد باشـے تـآ فـرامـوش نکنـم

 

نفـس کشیـدن را

 

عـشـق را

 

زندگـے را

 

بـودن را


قلبم این روزها سخت درد میکند

 

ای کاش یک لجظه می ایستاد

 

تا بفهمم دردش چیست...



حال امروز من

 

یعنی یک قدم از افسردگی آن طرف تر

 

حتی وقتی میخندم

 

منظورم چیز دیگریست

 

درونم غوغاست

 

ساده میشکنم

 

با یک تلنگر کوچک

 

این گونه نبودم..!!شدم...!!!

 

 



این روزها

 

باتو،

 

به وسعت تمام نداشته هایم 

 

حرف دارم...

 

اما مجالی نیست تا بنشینی 

 

به پای این همه حرف..

 

دلم تنگ است،

 

فقط برای حرف زدن باتو...

 



 

خدایا

ببین روزگارت چه بر سرم آورده

که

گریه هم آرامم نمی کند!!!



به من گفته بودن

 

هر کی لحظه تحویل

 

هر چی دعا کنه بر آرده میشه

 

پس چرا الان من زنده ام

 

فکرکنم صدام به اون بالاها نمیرسه

 

نه؟؟؟!!!



این روزها که می گذرد،

تنهاتر می شوم...

سکوتی مبهم وجودم را در برمی گیرد...

به کنار پنجره میروم و به عکس تنهایی ماه در حوض حیاط نگاه می کنم...!!!

بغض گلویم را می فشارد...

با خود می گویم:

من تنها نیستم؛

شب...سکوت...تنهایی... با من اند...

اینها چیزهایی ست که نبودنت برایم به جا گذاشته...

یه حیاط میروم و با شوقی کودکانه ماه توی حوض را به جای تو در آغوش میگیرم...!

میبینی؟

این همان حس رخوت انگیز تنهایی ست...





به سلامتی روزی که ...

 

 همه میان ب خوانوادم میگن ...

 

 دختره خوبی بود!!!

 

ایشالله غم اخرتون باشه ...



ﻣﻴﮕﻲ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﺍﻣﺎ زمانی که ﻣﻴﺒﻴﻨﻴﺶ

ﺩﺍﻍ ﺩﻟﺖ ﺗﺎﺯﻩ ﻣﯿﺸﻪ


ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﻣﺎ ﺗﺎ ﺑﻬﺶ

ﻓﮑﺮﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﺷﮏ ﺗﻮﭼﺸﻤﺎﺕ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﺸﻪ ...


ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﻣﺎ زمانی ﮐﻪ

ﺧﯿﻠﯽﺗﻨﻬﺎﯾﯽ

 ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺮﻑﻣﯿﺰﻧﯽ ..

 

ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ

ﺍﻣﺎ ﺑﻌﻀﯽ

ﺍﻭﻗﺎﺕﺩﺳﺘﺖ

ﻣﯿﺮﻩﺭﻭ ﺷﻤﺎﺭﺵ ﮐﻪ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﯽ ...

ﻧﺰﻧﯽ ....

ﺑﺰﻧﯽ ... ﻧﺰﻧﯽ !!! ...


ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﺻﺪﺍﺵ ﻟﮏ ﺯﺩﻩ !


ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ

ﺍﻣﺎ ﺷﺒﺎ ﺗﺎ ﺻﺒﺢﺧﻮﺍﺑﺖﻧﻤﯿﺒﺮﻩ ..

ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯿﮕﯽ ﯾﻌﻨﯽﺩﺍﺭﻩ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ؟

 


ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﻣﺎ

ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺪﻭﻧﯽ ﺍﻻﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ﻭ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ ....

 


ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﻣﺎ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ

ﭼﻘﺪﺭﺭﺭﺭﻣﻬﻤﻪ !!

ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﻭﻟﯽ

ﻣﻴﮕﻲ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ .

ﻧﮕﻮ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ

 

ﺑﮕﻮ ﻣﻬﻤﻪ ﺍﻣﺎ ﻧﯿﺴﺖ!



همیشه که نه !ولی گاهـــــــی ..

 

میان بودن و خواستن فاصله ایست ...

 

وقت هایی هست که کسی را با تمام وجود می خواهی.....

 

حتی به خاطرش نفس میکشی...

 

زندگی میکنی...

 

دنیا برایت زیبا می شوداما....

 

بودنت در کنارش جایز نیست .....

 

و این خواستن همان آرزو و یا رویایی اشتباه است...

 

آنجایی که او حتی ذره ای از حس تو نمی داند....